فاب دیزاین

ساخت وبلاگ

چوب یک ماده کاملاً متنوع برای هر پروژه نجاری است. می تواند برای صنایع دستی ، پروژه های تزئین خانه و حتی جواهرات استفاده شود. چوب را می توان رنگ آمیزی ، لکه دار کرد یا ناتمام گذاشت. امکانات بی پایان است!

اما اگر برای برخی از پروژه های کوچک نجاری نیاز به الهام دارید ، چه چیزهایی می توانید با چوب درست کنید؟ این مقاله را بررسی کنید تا ایده ها را امتحان کنید.

بهترین پروژه های چوب - صنعت نجاری

پروژه های مورد علاقه ما برای چوب
در زیر پروژه های مورد علاقه ما برای چوب آورده شده است که به شما کمک می کند سبک زندگی خود را ارتقا دهید.
هر لباس قدیمی را با یکی از این گردنبندهای مهره ای خیره کننده و عجیب و غریب بپوشید. به مقداری چرم ، مهره های چوبی و رنگ در رنگ های دلخواه خود نیاز خواهید داشت. راه خود را به Craft و خلاقیت باز کنید تا دقیقاً بفهمید که چگونه جواهرات زیبای چوبی خود را مونتاژ کنید.

بعضی محصولات چوبی به دیوار نصب می شود و یک گلدان گیاه علفی تراوتا به داخل سوراخ فرو می رود و یک نگهدارنده گیاه دیواری زیبا ایجاد می کند. استفاده از چوب خام به آن احساس طبیعی و ارگانیک می بخشد.
در این شکی نیست ، فناوری چوبی و صنعت آن زندگی روزمره را تسخیر می کند ، بنابراین ترکیب برخی از مواد طبیعی در آسیاب روزانه تازه کننده است. ساخت این ایستگاه شارژ چوب زیبا از آنچه به نظر می رسد آسان تر است.
هیچ چیز ظریفی در مورد این نگهدارنده های شمع بلوک چوبی با رنگ روشن وجود ندارد. هر طرف رنگ متفاوتی دارد و آن را به یک پروژه عالی برای همه شما دوستداران رنگ در آن مکان تبدیل کرده است. به وبلاگ ما بروید تا بدانید که چگونه می توانید چند قطعه از این قطعات زیبا را بسازید.
دیوارهای خود را با مجموعه ای از این جعبه های چوبی دوست داشتنی بالا ببرید. آنها عالی هستند که اشیا تزئینی ، گیاهان را نشان می دهند یا حتی می توانید چند مورد را خالی بگذارید زیرا آنها بسیار زیبا هستند! راه خود را برای پیدا کردن اینکه چگونه مجموعه جعبه های سایه چوبی خود را بسازید.
این یکی از آن محصولات فوق العاده ساده و در عین حال فوق العاده شیک است که ای کاش کاش فکر می کردم! تمام آنچه که شما نیاز دارید یک قطعه چوب بلند ، اره برقی و چند ماده دیگر است که اگر به کار نجاری مشغول هستید احتمالاً در دست دارید. با همه این ابزار ها می توان میز تلویزیون یا مبلمان ساخت.
این نگهدارنده های گرد یک روش زیبا و منحصر به فرد برای نمایش گیاهان هوا هستند و ساخت آنها کاملاً ساده است. نکته اصلی خرید سر عروسک های چوبی است (بله ، سر عروسک های چوبی!) و سپس می توانید رنگ مورد نظر خود را برای آنها رنگ آمیزی کنید. بطری های چوبی و نوشیدنی خود را به سبک بسته بندی کننده بطری های چوبی سوخته چوبی ببندید. شما به چوب پنبه ، اشکال چوبی و یک ابزار سوزاندن چوب نیاز خواهید داشت. 
حال باید بدانید که در ساخت بعضی محصولات کراتین مو، ماسک مو و یا پودر دکلره نیز از مواد هایی استفاده می شود که در ساخت کار های نجاری نیز این مهم نیز مورد استفاده است. این پلاک تزئینی با استفاده از یک تکه چوب قراضه و مقداری خزه مصنوعی روشی منحصر به فرد برای لباس پوشاندن دیوارها است. در اینجا بسیار شیک به نظر می رسد ، اما ممکن است استفاده از مونوگرام را نیز در نظر داشته باشید. به وبلاگ ما بروید تا بفهمید دقیقاً چگونه یکی از این قطعات دوست داشتنی را خودتان بسازید.
مهارت های نجاری خود را با ایجاد یکی از این جداول کناری کاربردی انعطاف پذیر کنید - همانطور که در بالا نشان داده شده است می توانید مانند یک سینی تلویزیون استفاده کنید ، و همچنین به عنوان یک میز انتهایی معمولی کنار کاناپه کار می کند. برای بررسی برنامه ها ، دستورالعمل ها و عکس های این قطعه زیبا ، به فاب دیزاین بروید.
عکسهای فوری خود را با این دارندگان عکسهای چوبی زیبا و خانه شکل به نمایش بگذارید. ساخت آنها کاملاً ساده است و مطمئناً از همه دوستانتان آه و آه دریافت می کنید وقتی به آنها بگویید آنها را ساخته اید. به سراغ اندیشه مبارک بروید تا بفهمید چگونه می توانید یکی را بسازید.
با این مرکز فرماندهی ساده که به شما کمک می کند همه چیز را در جایی که لازم دارید درست نگه دارید ، سازماندهی کنید. تخته چوب پنبه به شما فضا را برای سنجاق کردن عکس ها می دهد و دفتر و مداد نقطه ای را برای یادداشت برداری و لیست ها فراهم می کند. آموزش کامل عکس را در وبلاگ Burkatron بررسی کنید.
آیا تعداد انگشت شماری کتاب مورد علاقه دارید که دوست دارید مفید داشته باشید؟ در این صورت این غرفه سرگرم کننده کتاب چوبی می تواند بهترین پروژه برای شما باشد. شکافها در ارتفاعات مختلف بریده می شوند ، بنابراین بالای کتابها کاملاً بی نظیر است.

در صنعت تزریق پلاستیک می توان این محصولات را نیز مورد استفاده قرار داد و بعضی محصولات را نیز با آن سازگار ساخت. گفتنی است که در صنعت تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیز می توان این محصولات را مورد استفاده قرار داد.

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 200 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 15:53